از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری سال گذشته به استان کرمانشاه، یك هزار و 227 میلیارد ریال در قالب خط اعتباری برای طرح های ایجادی و تكمیلی این استان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه گفت: تاكنون 33 طرح ایجادی و تكمیلی برای استفاده از این اعتبارات پذیرش شده است كه از این تعداد 20 طرح به بانك های عامل معرفی شده اند كه در نهایت هشت طرح با مبلغ اعتباری 717 میلیارد ریال مصوب شده اند.

محسن رستمی' اظهار كرد: استان كرمانشاه همچنین 17 طرح مصوب آمایش صنعت و معدن دارد كه برای آنها 9 هزار و 76 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است كه می تواند زمینه اشتغال چهار هزار و 733 نفر را فراهم آورد.

وی افزود: تامین سرمایه در گردش، از برنامه های اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه است که سال گذشته 122 میلیارد تومان تسهیلات از این محل به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینكه تاكنون هشت طرح صنعتی استان كرمانشاه نیز برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی تصویب شده است، از مصوب شدن 156 میلیارد تومان در صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای صنعتی استان كرمانشاه خبر داد./س


برچسب ها: اعتبار ، سفر ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.