مرکز خلاقیت و ایده پردازی در انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر راه اندازی شد تا بستری را برای فعالیت دانشجویان در عرصه های فرهنگی و علمی فراهم کند.

دکتر علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به اینکه فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشگاه فرهنگ ساز است به خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه فعالیت های علمی و فرهنگی انجام شده در دانشگاه امیر کبیر اثر گذار بوده باید در تمامی فعالیت های خلاقیت و نوآوری دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه در یک محیط علمی فعالیت ها می تواند فرهنگ ساز باشد اظهار داشت: برای دانشگاه افق و چشم اندازی ترسیم شده است که مسیر حرکت دانشگاه در تمامی عرصه ها را مشخص کرده و تمامی دانشجویان از آن بهره برداری می شوند.

دکتر رهایی باتاکید بر اینکه نباید مسیر حرکت دانشگاه فراهم شود اذعان داشت: فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی باید بستری را برای مسیر تحول در دانشگاه صنعتی امیر کبیر بوجود آورد.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه باید همواره زمینه خلاقیت و ابتکار عمل فراهم شود خاطر نشان ساخت:  در واقع باید دورنما و فقی به منظور فعالیت های دانشگاه ترسیم گردد تا براساس آن حرکت های گوناگون در تمامی عرصه ها بسط و توسعه یابد و اهداف چشم انداز تدوین شده دانشگاه نیز فراموش نشود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار