استاندار كهگیلویه و بویراحمد بر لزوم جذب به موقع اعتبارات عمرانی و تسریع بخشی به جرای طرحهای در دست اجرا تاكید كرد و گفت:افزایش 7/19درصدی بودجه عمرانی فرصتی برای سازندگی استان است.

مهندس 'اكبر نیكزاد' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: از دو هزار و 600 میلیارد ریال بودجه امسال استان یكهزار و 805 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی است كه نسبت به مصوب سال 90 معادل 7/19درصد بیشتر است.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد افزود:افزایش بودجه عمرانی نسبت به سال قبل فرصت شتاب سازندگی ، خدمات رسانی و عمران وآبادانی استان را بیش از پیش فراهم كرده است.
وی اظهارداشت: بهره برداری از حدود دو هزار پروژه عمرانی در دست اجرا در روند توسعه عمرانی و اقتصادی استان نقش موثری دارد.
وی با بیان اینكه اعتبارات درراستای توسعه متوازن به صورت عادلانه در بین شهرستانهای استان توزیع شد اظهار داشت : تكمیل طرح های نیمه تمام در اولویت این بودجه قرار گرفته است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد تصریح كرد: اعتبارات عمرانی استان توزیع شهرستانی آن طبق شاخص‌های گذشته در هفت شهرستان و براساس 700 شاخص انجام شد.
نیكزاد تصریح كرد: 796میلیارد ریال اعتبارات جاری امسال استان نیز نسبت به اعتبارات مصوب ابتدای سال گذشته، رشد 2/14 درصدی را نشان می دهد.
نیكزاد سهم استان را از محل دو درصد نفت و گاز كه به سر جمع اعتبارات استانی اضافه شده است 557 میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به پارسال 18درصد افزایش دارد .
نیكزاد یادآور شد: به هر میزان از اعتبارات عمرانی امسال كه در دستگاه‌های اجرایی تاكنون جذب نشده است در فرصت باقی مانده جذب خواهند شد و تمام توان دستگاه‌های اجرائی بر جذب به موقع و صد درصدی و هزینه درست این اعتبارت بكار گرفته شده است.
نماینده عالی دولت به لزوم نظارت مستمر مدیران و كارشناسان بر روند اجرای طرحها و توجه بیش از پیش به مقوله كیفیت پروژه‌ها تاكید كرد و گفت: باید مقوله كمی و كیفی پروژه ها در فرایند مطلوب انجام گیرد و كیفیت هرگز فدای سرعت نشود./س
برچسب ها: بودجه ، عمرانی ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.