يافته هاي جديد دانشمندان، نشان مي دهد؛ اگر جزء افرادي هستيد كه در طول روز همواره احساس كمبود وقت مي كنيد، با كمك به ديگران مي توانيد مشكل خود را حل كنيد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ديلي ميل؛ رابطه كمك كردن به ديگران و افزايش زمان كه در باور ديني ما مسلمانان در واقع همان ازدياد و بركت زمان است، با مطالعه و تحقيق علمي محققان دانشگاه پنسيلوانيا به اثبات رسيده است.
 
براساس اين مطالعه علمي دانشمندان؛ اختصاص دادن اندكي وقت حتي در حد چند دقيقه به ديگران، مي تواند اين احساس را در فرد به وجود آورد كه در طول روز وقت‌ آزاد بيشتري دارند.
 
دانشمندان با مطالعه روي يك جامعه آماري گسترده، به اين نتيجه رسيده اند كه انجام يك كار مثبت كوچك براي ديگران، حتي در حد نوشتن يك نامه به كودكي بيمار، از نظر ذهني وقت افراد را افزايش مي دهد.
 
كيسي مولينگر مدير اين پروژه، معتقد است كه با انجام چنين فعاليت هايي، افراد از نظر ذهني احساس فراغت و آزادي بيشتري دارند، بنابراين از نظر زماني نيز چنين حسي به آنها دست مي دهد.
 
احساس موثر بودن و كمك به ديگران، يكي از مثبت ترين احساساتي است كه مي تواند بر بسياري از جنبه هاي زندگي افراد، تاثيرگذار باشد.

برچسب ها: روزانه ، ساعت ، کاری ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار