ios Game Dock کنسول بازی هماهنگ با سیستم عامل IOS وارد بازار شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، تنها کمتر از یک هفته از ورود کنسول بازی مخصوص اندروید و استقبال بی سابقه از آن توسعه دهندگان اپل را به این واداشت که کنسولی که با دستگاه های اپل هماهنگ است را وارد بازار کنند.
 کنسول های بازی از جمله پرفروش ترین ابزار رایانه  هستند كه شرکت های مطرحی از قبیل مایکروسافت و سونی سود بسیاری از آن برده اند.
شاید در سال های اخیر، خیره کننده ترین ابداعات مایکروسافت مربوط به کنسول های بازی آن می باشد مانند کینکت XBAX  که دنیای بازی ها را متحول کرد.
 
حال نوبت به آن رسیده که سیستم عامل هایی که بر روی دستگاه های همراه از قبیل تلفن های همراه و تبلت ها وجود دارند وارد بازار کنسول های بازی شوند.
شاید مهم ترین دلیل برای این امر وجود تعداد زیاد بازی های ساخته شده برای این سیستم عامل ها است.
 
تنها تعداد نرم افزارهای ساخته شده برای IOS ، سیستم عامل مخصوص دستگاه های همراه اپل از بیش از ششصد هزار نسخه است که حداقل نیمی از آن را بازی فرا گرفته است حال آنکه تولید نرم افزار و بازی ایرانی اندروید و ios بسیار ، بسیار ساده تر از تولید آن برای windows و mac است.
 
Ovya کنسول بازی ارزان قیمت (66 دلاری) است که با سیستم عامل اندروید (4 نسخه شخصی سازی شده بستر حصیری) کار می کند.
همراه با این کنسول یک دسته بازی بی سیم و یک صفحه لمسی نیز در درون این کنسول یک پردازنده تگرا 3 هسته ای و یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی به همراه وای فای،  بلوتوث  و پورت USB2 و یک پورت HDMI با پشتیبانی از کیفیت HD وجود دارد.
علاوه بر تمام موارد بالا این کنسول داری ورودی کارت حافظه نیز است.
این کنسول بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی قادر به اجرای بازی های اندروید است.
در حالی که برای استفاده از ios Game Dock ساخته شده توسط  توسعه دهندگان ios نیاز به یکی از دستگاه هاي  همراه اپل است.
این کنسول که به همراه خود دو دسته بازی به همراه یک کابل HDMI دارد قادر به اجرای بازی های تحت IOS است و با قیمت 125 دلار وارد بازی شده است.
حال باید منتظر بود که آیا استقبالی که از  Ovya  شد از Game Dock نیز می شود یا  خير؟/عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار