امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی با محرومیت روبرو شده است، مربی آبی ها خواستار تغییر نظر مسئولان در فدراسیون شده است اما این اتفاق با همراهی مسئولان روبرو نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی در ابتدا از سوی حسن زاده ریش کمیته انضباطی با سرجلسه محرومیت روبرو شد اما این محرومیت یک جلسه کاهش یافت تا این مربی بتواند از هفته سوم آبی ها را همراهی کند، اما این رای نیز مورد قبول امیر قلعه نوعی نیست و سرمربی آبی ها اعتراض خود را ارائه کرده است.
گفتنی است، امیر قلعه نوعی مدعی شده که محرومیت یک جلسه ای از اولین بازی لیگ را نیز نمی پذیرد اما بدلیل اعلام مسئولان از روی سکوها استقلال را همراهی می کند، این در حالی است که وی برای بازی دوم حساب دیگری باز کرده بود که از روی نیمکت آبی ها را همراهی کند.

این در حالی است که با درخواست وی مخالفت شده است و مسئولان در کمیته انضباطی مدعی شدند .

که رأی در خصوص امیر قلعه نوعی تغییر نمی کند و یک جلسه بخشش برای وی کافی است.

شایان ذکر است، سرمربی استقلال با قاطعیت رأی از سوی مسئولان در کمیته استیناف، روبرو شده است و به همین دلیل وی بازی دوم استقلال را نیز از روی سکوها پیگیری می کند.

سرمربی تیم استقلال قصد داشت پس از بازگشت مجدد به تیم استقلال، از اولین بازی تیم، اعضای تیمش را از روی نیمکت همراهی کند، اما این اتفاق با شرایط خاص همراه شده است و سرمربی آبی ها باید به بازی سوم لیگ بیاندیشد که قرار است، به عنوان سرمربی همراه استقلال باشد.

شایان ذکر است، سرمربی استقلال مسائل تاکتیک را از طریق موبایل به دستیارانش در تیم استقلال منتقل می کند./با

برچسب ها: قلعه نوعی ، محرومیت ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار