عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي ايران را به دست داشتن در انفجار تروريستي در بلغارستان متهم كرده است گفت: اتهام‌زني به ايران نشانگر سردرگمي‌ مقامات رژيم صهيونيستي است.

عوض حيدرپور عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي ايران را به دست داشتن در انفجار تروريستي در بلغارستان متهم كرده است، گفت: اين حادثه ربطي به جمهوري اسلامي ايران نداشته و كشورمان اين گونه اقدامات ضد انساني را به شدت محكوم مي‌كند.

وي در ادامه با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان توسط رژيم صهيونيستي افزود: رژيم صهيونيستي به جاي اتهام‌ زني به جمهوري اسلامي ايران بايد بداند كه دستش به خون دانشمندان هسته‌اي كشورمان آلوده است،‌اما جمهوري اسلامي ايران اجازه نمي‌دهد كه شهروندان بي دفاعي ولو در اتوبوس جان خود را از دست بدهند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: ملت، دولت،‌نمايندگان مجلس و تمام مقامات كشورمان اين اقدام تروريستي را محكوم  كرده و اتهام‌زني‌هاي صورت گرفته به كشورمان نيز نشانگر سردرگمي‌ مقامات رژيم صهيونيستي است.

 انتهاي‌پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار