سپاهان فصل دوازدهم را با تغییرات زیادی آغاز می کندتغییراتی که ممکن است شرایط مدافع عنوان قهرمانی را به مخاطره بیاندازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ با پایان فصل نقل و انتقالات و فعالیت های تیم ها برای جذب ستاره ها به نظر نمی رسد بتوان سپاهان اصفهان را تیم کهکشانی لیگ به حساب آورد.

این سپاهان همان تیمی است که در فصل گذشته مهره های گران قیمتی داشت که بسیاری از تیم ها به دنبال آن ها بودند.

مهره هایی که در کنار هم، تیم قدرتمندی را تشکیل دادند و قهرمان شدند اما حالا در آستانه شروع لیگ دوازدهم، سپاهانی ها با تغییرات زیادی مواجه شده اند.

حال بد نیست نگاهی به تیم طلایی پوشان در لیگ یازدهم و دوازدهم و مقایسه آنها در این دو فصل داشته باشیم نگاهی که ما را به پیش بینی و قضاوت هر چه صحیح تر در مورد آنها کمک می کند.

*سپاهان در فصل یازدهم

سپاهان در فصل یازدهم در حالی با لوکابوناچیچ آغاز بکار کرد که مدیر عامل این تیم محمدرضاساکت بود و کاپیتان آنها محرم نوید کیا، رحمان احمدی، رضامحمدی و رضا ریش اصفهانی دروازه بان های این تیم بودند.

از مدافعان کناری این تیم ها می توان به ابوالحسن جعفری، جواد ماهری، محمدحسن رجب زاده و حسن اشجاری اشاره کرد.

محسن بنگر، جلال حسینی، مهدی نصری و هادی تامینی مدافعان میانی تیم بودند. مهدی جعفرپور، هادی جعفری، حسین پاپی، مهدی کریمیان، هاشم بیک زاده و محمدرضاناصحی هافبک های کناری تیم بودند.

محرم نوید کیا، احمدجمشیدیان، فابیوجان واریو(برزیل) و امیدابراهیمی هافبک های میانی بودند. میلوراد دجیناس صربستانی، عماد رضاو مهدی سیدصالحی و فرزاد حاتمی مهاجمان این تیم بودند.

بازیکنان جدا شده این تیم رحمتی، خسروحیدری، هادی عقیلی، کاظمیان، عنایتی،‌ حاج صفی، توره و محمدسواری و بازیکنان تازه وارد آن نیز رحمان احمدی،‌ رضامحمدی،‌تأمینی، عمادرضا، سیدصالحی، اشجاری، حاتمی و ابوالحسن جعفری بودند.

*سپاهان فصل دوازدهم

بازیکنان ورودی تیم سپاهان اصفهان، محمدرضاخلعتبری، محمدباقرصادقی، محمدغلامی، محسن ایران نژاد، فرشیدطالبی، محمدعلی احمدی، میلاد زیندپور، عادل کلاه کج، رادومیریالوویچ، آروین بولکو هستند.

تمدیدی های این تیم جواهیرسوکاج، امیدابراهیمی، ابوالحسن جعفری، حسن اشجاری، محرم نویدکیا، مهدی جعفری پور، حسین پاپی، احمدجمشیدیان، اکبر ایمانی و هادی تأمینی می باشند.

خروجی های تیم سپاهان در فصل دوازدهم، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهدی کریمیان، مهدی سیدصالحی، رحمان احمدی، هاشم بیک زاده،‌عماد محمدرضا، رضاناصحی، مهدی نصیری، برونو سزار، فابیوجان واریو، می باشند.

با این حساب زلاتکو کرانچار سهم زیادی از ستاره های فصل گذشته خود را از دست داده است و این جا درست همان زمانی است که یک مربی می تواند نشان د هد چندان به ستاره های خود وابسته نیست و می تواند با تیمی تقریباً معمولی هم ادعای قهرمانی داشته باشد.

حالا نوبت کرانچار است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار