دبیر علمی همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی گفت: تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری حدود 450 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این میان 270 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی نخستین همایش بین المللی بین رشته ای "هنر، زبان و تکنولوژی"، محمدحسین موسی‌زاده در نخستین همایش بین‌المللی "هنر، زبان و تکنولوژی" که در محل هتل پردیسان مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: جرقه اولیه همایش آذرماه سال گذشته توسط مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک خراسان رضوی بنیان گذاشته شد.

دبیر علمی همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی ادامه داد:‌ در ابتدا قرار بود این همایش تنها نگاهی هنری داشته باشد اما با همفکری‌های انجام شده تصمیم گرفتیم این همایش به صورت بین رشته‌ای و بین‌المللی برگزار شود.

موسی‌زاده ادامه داد: علت اصلی این تصمیم این بود که حتی سخت‌ترین صنایع کشور نیز با هنر درگیر هستند و این دو مقوله مرزهای تعاملی بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

وی تاکید کرد: تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری حدود 450 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این میان 270 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در خاتمه تصریح کرد: در این همایش تلاش کردیم تا به هر سه مقوله زبان، هنر و تکنولوژی به صورت یکسان بپردازیم و امیدوارم برگزاری این همایش‌ها دارای نتایج کاربردی و عملی بر هنر و تکنولوژی کشور باشد./س 


برچسب ها: دبیر ، علمی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.