بازيگري و ايفاي نقش در كار كودك و نوجوان در توان هر بازيگري نيست.

رضا توكلي بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در سريال مثل من مثل تو كه مهمان خانه هاي روزه دارن است، گفت: احساس مي‌كنم كه همواره در حوزه كار كودك و نوجوان رسالتي بر دوش دارم و از افرادي كه در اين كشور فعاليت مي كنند و ادعاي هنر دارند در خواست مي‌كنم كه اگر دلشان براي بچه ها مي‌سوزد، در اين عرصه فعاليت كنند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه جوانان در كشور مان نقش اساسي را برعهده دارند گفت: جوانان كه در كشور ما نقش اساسي را ايفا مي‌كنند تغذيه روحي نياز دارند پس چه بهتر كه با انجام اين رسالت به اين امر بيشتر بپردازيم.

وي در ادامه افزود: كار كودك كمتر از كار بزرگسالان نيست چه بسا كه بالاتر از آن هم قرار بگيرد و ضمن آ‌ن هم بايد به اين نكته توجه كرد كه هر بازيگري نمي‌تواند در كار كودك حضور داشته باشد و شرايط خاصي را مي‌طلبد.

سريال تلويزيوني مثل من مثل تو كه پيش تر نام آن امروز ،‌فردا بود سريالي 60 قسمتي است كه 30 قسمت ‌آن در ماه مبارك رمضان و 30 قسمت ديگر آن بعد از ايام ماه رمضان از شبكه 2 سيما پخش خواهد شد.

مثل من، مثل تو به تهيه كنندگي داود قچاق كاري است مختص به كودك و خردسال كه داستان هايي از جمله آداب روزه داري، شب هاي قدر و عيد فطر و روز قدس را براي كودكان و نوجوانان بيان مي‌كند.

رضا توكلي، لاله صبوري، علي سليماني، جليل فرجاد و پدرام اسدزاده در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند./ي2
برچسب ها: کودک ، بازیگر ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.