عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: لايحه جامع خدمت رساني به ايثارگران در مجلس هفتم تصويب و پس از آن به شوراي نگهبان ارسال شد اما به دليل اختلافات پيش آمده ميان مجلس و شوراي نگهبان اين لايحه به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

عبدالرضا مصري نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب که لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثارگران از مجلس هفتم تاکنون مسكوت مانده است، گفت: مجلس شوراي اسلامي 5 سال قبل لايحه جامع خدمت‌رساني به ايثارگران را تصويب کرده اما به دليل بار مالي سنگين اين لايحه اختلافاتي بين مجلس و دولت ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينکه بار مالي اين لايحه بين 4000 تا 7000 ميليارد تومان است، تاکيد کرد: لايحه جامع خدمات رساني به ايثارگران در مجلس هفتم تصويب شد و پس از آن به شوراي نگهبان رفت اما به دليل اختلافات پيش آمده ميان مجلس و شوراي نگهبان اين لايحه به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

مصري در پايان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تاکنون خبري از تصويب لايحه جامع خدمت‌رساني به ايثارگران در مجمع تشخيص مصلحت نظام نيست و بررسي هاي آن همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار