مدیر کل دفتر امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:با توجه به تدوین لایحه سازمان نظام کار آفرینی راه اندازی بورس ایده در کشور ایجاد کانون های کارآفرینی در استان ها ضرورت دارد.

مسعود کاظم زاده در  گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه خروجی کار کار  آفرینان اشتغال است گفت: با توجه به تدوین لایحه سازمان نظام کار آفرینی راه اندازی بورس ایده در کشور به منظور تجاری سازی ایده و ایجاد مراکز مشاوره و کانون های کار آفرینی در استان ها ضرورت دارد.
وی در ادامه از نشست های تخصصی با مسئولان مربوط و کارآفرینان خبر داد و تصریح کرد: اگر بخش های تعاونی و خصوصی برای توسعه اقتصاد کشور ورود نکنند دولت به تنهایی نمی تواند روند پیشرفت اقتصاد را سرعت دهد.
مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: به منظور دستیابی به آنچه گفته شد نیاز است که کارآفرینان در زمینه جذب نیروی انسانی در بازار کار و کسب فعال و پویا عمل کنند.
*ایجاد مراکز رفاهی برای کارگران
در ادامه محمدرضا سپهری رئیس موسسه ی تامین اجتماعی به بازدید اخیر خود از مجموعه استراحتگاه کارگران زریوان مریوان اشاره کرد و گفت: احداث چنین مراکز تفریحی برای کارگران نشانه توجه بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی به وضعیت رفاهی کارگران به عنوان قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه است.
وی افزود: وجود اینگونه مراکز علاوه بر جنبه رفاهی ان موجب جذب گردشگران در شهرهای مختلف می شود.
گفتنی است: استراحتگاه کارگران مریوان در زمینی به مساحت یک هکتار و با 20 سوئیت مجزا ساخته شده که در آینده نزدیک جهت استفاده کارگران سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید در مراحل نهایی خود قرار دارد./ف
برچسب ها: کارگران ، تفریح ، مکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار