وزیر نیرو:

مشکل قطعی برق نداریم/قطعی های پیش بینی نشده محلی و حادثه ای است

وزیر نیرو تاکید کرد: در تابستان سال جاری از نظر تامین برق هموطنان هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت مجید نامجو تصریح کرد: برخی قطعی هایی که بسیار محدود در سطح شهر اتفاق می افتد محلی بوده و در اثر حادثه رخ می دهد و یا ممکن است شبکه یک محله نسبت به سال گذشته اش بر اثر افزایش تاسیسات، کولر و یا ساخت و سازهای جدید تحت فشار می باشد که قطعی هایی را خواهد داشت اما در مجموع مشکلی از نظر قطعی برق نخواهیم داشت.

وی در ادامه در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران خاطر نشان کرد:مجلس اخیرا به نحوه تامین اعتبار طرح ایراد گرفته که با راهکارهای زیادی که در پیش داریم این مشکل را مرتفع خواهیم کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور هم در این خصوص گفت: عمده ایراداتی که مجلس شورای اسلامی به این گونه طرحها و مصوبات دولت می گیرد مربوط به اعتبارات آن است.

بداغی افزود: حکمی در قانون برنامه وجود دارد که اذعان می کند اعتبارات طرحهای عمرانی باید در بودجه سالیانه پیش بینی شده باشد اما این بدان معنی نیست که فقط ردیف های با اسم جزء طرح های عمرانی هستند بلکه برخی از ردیفها اختیاراتی را برای وزارتخانه یا دستگاه اجرایی در نظر گرفته اند که هزینه های متفرقه یا پیش بینی نشده خود را بتوانند تامین کنند، لذا تامین اعتبار طرح انتقال آب خزر بر عهده دستگاه اجرایی مربوطه است که راهکاری برای آن بیندیشد./عب
برچسب ها: قطعی ، برق ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار