مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، ضیافت اندیشه قرآنی دانشجویان در ماه مبارک رمضان را یک رزمایش فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن علیه فرهنگ و عقاید جوانان مسلمان ایران دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین "عباس خادمیان" در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه کاشان در تالار علامه فیض این دانشگاه اظهار داشت: این طرح بزرگ قرآنی در میان امواج متعدد حملات رسانه های، تبلیغاتی و سایبری علیه ارزش های اسلامی، موجی پویا و پاکیزه ایجاد می کند.

وی افزود: در عصر حاکمیت رسانه های غربی و فضای مسموم ایجاد شده از سوی آنها، تجهیز جوانان به فکر و اندیشه قدرتمند و تهذیب روح و جان، نشاطی سرشار از انگیزه و بیداری می‌بخشد تا با توفیق الهی در برابر هجمه ها استوار بایستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان تاکید کرد: برگزاری این ضیافت بزرگ در ماه ضيافت الهی، از برکات ارزشمندی است که در فرصت مغتنم تابستان و فضای علمی دانشگاه ایجاد شده و دانشجویان می توانند از برنامه های متنوع فرهنگی بهره برند.

حجت الاسلام خادمیان با اشاره به تنوع موضوعات فرهنگی ارایه شده برای دانشجویان در این طرح، گفت: یک هزار و 200 دانشجوی شرکت کننده در ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان،می توانند روزانه با انتخاب موضوع مورد علاقه خود در زمینه های مختلف از این طرح بهره برداری کنند.

وی افزود: رسانه های نوین، نقد فیلم، کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات جذاب، شب شعر و سایر موضوعات از جمله این برنامه‌ها هستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان همچنین به دانشجویان توصیه کرد: از مناجات‌ها و دعاهای سازنده و پر محتوای ماه مبارک رمضان که در سحرگاه برای آنها در نظر گرفته شده است نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: طرح ضیافت اندیشه قرآنی استادان نیز بطور همزمان در دانشگاه علوم پزشکی، پذیرای استادان در ماه ضیافت الهی است.
 منبع :ماوا

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: ضیافت ، دانشگاه ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار