رمضان ماه زيبايي،دلربايي و عاشقي است.

رضا توكلي،بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در بيان خاطرات خود از ماه رمضان گفت:وقتي 16 ساله بودم،همواره همسايه‌ها و اقوام براي افطاري دادن پيشي مي گرفتند، و حتي روزهاي تابستان هم روزه مي‌گرفتيم.
وي در ادامه گفت:در ايام نوجواني در ماه رمضان با دوستان در مراسمي كه در ميدان ارگ برگزار مي‌شد شركت مي‌كرديم،قبل از حضور در اين مراسم سخنراني نزديكي ظهر در حياط مسجد ارگ حدود 10 دقيقه سرمان را زير شيرهاي آب سرد مي‌گرفتيم تا اينكه اين ماجرا ادامه داشت،يك روز آقايي به ماگفت كه با اين كار همه شما روزه‌هايتان باطل مي‌شود، ولي ما بازهم به خاطر خنك شدن،اين كارمان را ادامه مي‌داديم.
وي در ادامه افزود:شايد امروزه در روزمرگي غرق شديم،اما مردم ما هنوز هم عاشقند و ماه رمضان را دوست دارند.
وي در ادامه اظهار داشت:‌ماه رمضان ماه دلربايي زيبايي و عاشقي است و انسان مي‌تواند در اين فضاي دل‌انگيز با انرژي‌رها شود.
وي با اشاره به برگزاري مراسم افطاري در مدارس گفت:‌با برگزاري اين مراسم‌ها در مدارس بايد از تجملات كم كنيم و به بچه‌هاي آموزش بدهيم كه اين سفره فقط سفره گرسنگي نيست و بايد بچه‌ها را به زيبايي آنها آگاه كنيم.
وي ضمن آرزو و دعا براي مردم گفت:من به دعاي همه مردم كه شريف‌ترين و فداكارترين مردمان هستند محتاجم و آرزو مي‌كنم كه همه مردم ايران عاقبت به خير و سربلند شوند./ه
برچسب ها: رضا ، توکلی ، رمضان ، دلربایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار