نخستین رینگ سبز دوچرخه سواری به طول یک کیلومتر تا پاییز امسال در منطقه 19 به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح در مسیر خیابان مطهری شمالی ، حد فاصل بلوار شکوفه تا بوستان ولایت به اجرا در می آید. علت انتخاب این مسیر واقع شدن این تقاطع در قلب منطقه بود که به رینگ دوچرخه سواری 5 کیلومتری بوستان بزرگ ولایت متصل شود.
 وی افزود: برای سهولت تردد شهروندان و توجه به مسائل زیست محیطی قصد داریم رینگ سبز دوچرخه منطقه را در تقاطع شکوفه آغاز کرده و با امتداد آن به خیابانهای شهید مطهری و مهران، این مسیر را به طول حدودی یک کلیومتر به بوستان ولایت متصل کنیم. به گفته وی معبر نمونه باید ضمن داشتن خط کشی ها و علائم ترافیکی ، پیوستگی لازم را برای عبور معلولین در پیاده روهای خود داشته باشد.
 زلفی خاطرنشان کرد: در ساخت این رینگ سعی می شود تا از معیارهای درجه یک استفاده شود. همچنین  با استفاده از گاردریل یا جدول، این رینگ از خیابانها جدا شده و به صورت یک خط ویژه در می آید.
 براساس این گزارش پیش از این مسیرهای دوچرخه سواری این منطقه در دو بوستان بزرگ ولایت و شهید کاظمی قرار داشت و این نخستین بار است که مسیر دوچرخه سواری در خارج از بوستان ها اجرا می شود.
برچسب ها: رینگ ، سبز ، دوچرخه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار