مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما در حال حاضر بد نیست اما روز به روز بهتر می شویم.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما درحال حاضر بد نیست اما روز به روز بهتر می شویم. در شروع لیگ بازی بسیار سختی با صنعت نفت آبادان در خانه حریف داشیم که خدا را شکر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تلاش می کنیم تا در یکی دو بازی آینده هم نتیجه بگیریم تا از شروع لیگ صدر جدول را در اختیار بگیریم.

وی افزود: بازی با صنعت نفت آبادان دیدار خیلی سختی بود چون هم صنعت نفت تیم خوبی است و هم آبادان گرمای وحشتناکی داشت اما تیم ما با برنامه کار کرد و در دقایق پایانی به گل رسیدیم و 3 امتیاز این دیدار را به دست آوردیم.

نورمحمدی گفت: قبول دارم که به لحاظ فنی اهالی فوتبال انتظار بازی بهتری از پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان داشتند، اما بازی اول ما در لیگ بود و بازیکنان جدید زیادی به تیم ما آمده اند، مربی هم دیر به تیم اضافه شد و شناخت زیادی از تیم نداشت و نتوانست کارهای تاکتیکی مدنظرش را اجرا کند و آنطور که مردم انتظار داشتند، بازی زیبایی ارائه نکردیم اما رفته رفته تیم ما بهتر می شود.

وی افزود: عدم حضور من در بازی با صنعت نفت آبادان تصمیم سرمربی تیم بود و به تصمیم مانوئل احترام می گذارم، شاید مدافعان دیگر تیم هماهنگ تر بودند و شاید چون شناخت کافی از من نداشت مرا در ترکیب قرار نداد اما سعی می کنم در تمرینات بهتر و با انرژی بیشتری کار کنم تا جایگاهی که فصل قبل در تیم داشتم رابه دست آورم. من دنبال حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس هستم و مطمئناً خیلی زود به ترکیب اصلی تیم بر می گردم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: فجر سپاسی تیم خیلی خوب و جوانی است من اولین بازی این تیم در فصل جدید را ندیده ام اما تیمی که 3 گل به ذوب آهن می زند، قطعاً‌تیم قوی و با انگیزه ای است، فجر سپاسی مربی خوب و باتجربه ای هم دارد و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیریم. در این فصل هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و با تمام قدرت باید در تمام بازیها شرکت کنیم تا امتیازات کامل رابه دست آوریم.

نورمحمدی‌ خاطرنشان کرد: محرومیت تماشاگران پرسپولیس در پایان گفت: محرومیت تماشاگران پرسپولیس از بازی با فجر سپاسی نکته منفی این دیدار است. هواداران ما دوست دارند پرسپولیس جدید را در ورزشگاه آزادی ببینند اما متأسفانه در این بازی محروم هستند.

حمایت آنها می توانست به ما خیلی کمک کند تا نتیجه لازم را در بازی با فجرسپاسی بگیریم اما فعلاً چاره ای نداریم و باید بدون حضور تماشاگر در این بازی به میدان برویم و مقابل فجرسپاسی صف آرایی کنیم. بدترین اتفاق برای تیم های بزرگ و مردمی مثل استقلال و پرسپولیس محرومیت هواداران شان است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم و همواره هواداران کنار تیم باشند چون بازی کردن بدوم آنها هیچ لطفی ندارد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار