رئيس انجمن كاراته ناشنوايان اظهار داشت: تيم ملي كاراته ايران از پتانسيل بالايي برخوردار است و در صورت تامين منابع مالي مي توان در مسابقات جهاني هنرهاي رزمي عملكرد مناسبي را از آنها شاهد بود.

حسين نگيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: تيم ملي كاراته ناشنوايان جهت حضور در مسابقات هنرهاي رزمي ونزوئلا آماده مي شوند از اين رو اردوهاي منظم و مستمري را پيش از ماه مبارك رمضان برپا كرديم و با توجه به اينكه فدراسيون در ماه مبارك نيز براي كاراته كاران ناشنوا برنامه برپايي اردو در نظر داشت اما مسئولان انجمن تصميم گرفتند كه در اين ماه ورزشكاران كاراته كار به مسائل شرعي خود رسيدگي كنند از اين رو اردوي ماه مبارك رمضان را لغو كرديم.

وي تصريح كرد: كاراته كاران پس از ماه مبارك رمضان از نيمه اول شهريورماه سال جاري دوباره به مدت يك هفته در فدراسيون ناشنوا تمرينات آمادگي خود را آغاز مي كنند و تا هنگام اعزام به مسابقات جهاني در اردوي آمادگي به سر مي برند.

نگيني تصريح كرد: فدراسيون ناشنوا با كمبود بودجه مواجه است و اگر منابع مالي تامين نشود اعزام تيم ملي كاراته به مسابقات جهاني هنرهاي رزمي ونزوئلا با مشكل مواجه مي شود و اميدواريم كه اعزام كاراته كاران با كمترين حاشيه و مشكلي صورت گيرد.

وي خاطرنشان كرد: تيم ملي كاراته ناشنوايان در 6 وزن راهي مسابقات مي شود كه در 5 وزن رسمي و يك وزن به صورت آزاد كاراته كاران فعال و حرفه اي در اختيار داريم و تمام تلاشمان را به كار مي گيريم تا در اوزان مسابقات جهاني برترين نفرات را انتخاب كنيم.

وي افزود: تيم ملي كاراته بانوان به مسابقات جهاني ونزوئلا اعزام نمي شوند و به طور حتم با برنامه هايي كه در نظر داريم شرايط و زمينه اعزام بانوان به مسابقات آتي برون مرزي را فراهم مي كنيم تا بانوان نيز تجربه مسابقات برون مرزي را كسب كنند.

نگيني خاطرنشان كرد: در مسابقات جهاني ونزوئلا در بخش انفرادي در كسب مقام و مدال شانس بيشتري به نسبت تيمي داريم و اميدواريم كه مسابقات جهاني هنرهاي رزمي ونزوئلا دستاوردهاي مهمي را براي تيم ملي كاراته ناشنوايان در برداشته باشد.

وي تصريح كرد: تيم ملي كاراته نفرات حرفه اي و با تجربه اي را در اختيار دارد و خوشبختانه كاراته كاران از لحاظ فني در شرايط مطلوب و ايده آلي قرار دارند و به عنوان مسئول انجمن كاراته ناشنوايان پتانسيل تيم ملي كاراته را مناسب ارزيابي مي كنم و معتقد هستم كه در صورت تامين منابع مالي و بودجه كافي براي اعزام كاراته كاران به مسابقات هنرهاي رزمي مي توان اميدوار به كسب مدال و مقام از سوي تيم ملي كاراته ناشنوايان بود.

رئيس انجمن خاطرنشان كرد: اعزام كاروان تيم ملي كاراته به اين مسابقات براي فدراسيون ناشنوا بسيار پرهزينه است و با توجه به اعزام تعداد نفرات اعزامي تيم ملي كاراته، فدراسيون ناشنوا پيوند اعضا و بيماران خاص بايد مبلغ 40 ميليون تومان پرداخت كند كه اميدواريم مشكلي در اين خصوص رخ ندهد.

نگيني افزود: البته پيش از فدراسيون خواهان اعزام 6 ورزشكار به مسابقات جهاني ونزوئلا بود كه پس از پيگيري هايي كه انجام داديم به احتمال فراوان تيم ملي كاراته با 8 ورزشكار راهي مسابقات هنرهاي رزمي مي شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار