مدیر بخش نوجوانان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ارائه مفاهیم قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در 10 غرفه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم صالحی با اشاره به رویکرد محتوایی قرآن کریم در بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: رویکرد محتوایی قرآن کریم در 4 قالب مفاهیم قرآن به نوجوانان و کودکان ارائه می شود.

وی با اشاره به معرفی قالبهای ارائه شده در نمایشگاه گفت: مفاهیم قرآنی در قالبهای هنری، بازی، سرگرمی و مسابقه به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه برنامه های آموزشی بخش نوجوان نمایشگاه در ده غرفه اجرا می شوند، ادامه داد: در بخش نمایش صحنه ای هر شب یک نمایش صحنه ای با موضوع نماز و قرآن برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه بخش نوجوانان نمایشگاه با همکاری موسسه افق اندیشه و جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی فعالیت دارد، اظهار داشت: در بخش ارائه محصولات فرهنگی، محصولات دست ساز بچه ها و آثار هنری آنها به بازیدکنندگان معرفی می شود.

*برگزاری مسابقه مکتوب در بخش نوجوان

حجت الاسلام صالحی گفت: در بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن مسابقات مکتوب برگزار می شود.

وی در این باره تصریح کرد: کودکان و نوجوانان پس از حل نمودن مسابقه مورد نظر پاسخهای خود را به غرفه مربوطه ارائه می دهند.

مدیر بخش نوجوانان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به معرفی موضوعات مسابقات مکتوب گفت: محتوای فکری مهدویت، قرآن و احادیث در قالبهای کودکانه برای کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

حجت الاسلام صالحی در پایان گفت: بازی و سرگرمی قرآنی در 2 غرفه، با قرآن برای همیشه، با هنر در قرآن در قالب 4 غرفه و نمایش های قرآنی از جمله عناوین غرفه های بخش نوجوان نمایشگاه قرآن است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار