شهبازحسن پور گفت: برپایی نمایشگاه قرآن در داخل کشور زمینه ساز بیداری اسلامی در سایر کشورهای منطقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهبازحسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، یکی از اقدامات ارزشمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برگزاری این نمایشگاه دانست و ابراز کرد: برپایی نمایشگاه قرآن یکی از بهترین راه های تحکم وحدت میان شیعه و سنی است. 
 شهبازحسن پور افزود: برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان از اتفاقات فرخنده سال های اخیر است. خوشبختانه این گردهمایی به گنجینه ای معنوی تبدیل شده و یکی از فعالیت هایی است که تا حدی توانسته خواسته مقام معظم رهبری را در راستای حفظ ارزش های اسلامی و مطالعه پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینکه بیستمین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن در مقایسه با سال های گذشته مخاطبان بیشتری را جذب کرده است، یادآورشد: آشنایی با معارف قرآنی نیاز ضروری جوانان ما است. پیش از برگزاری نمایشگاه متوجه شدم که جوانان حضورپررنگی در برگزاری این فضای معنوی دارند.
نماینده مردم سیرجان در خانه ملت اظهار کرد: امروز برپایی نمایشگاه قرآن در داخل کشور زمینه ساز  بیداری اسلامی در سایر کشورهای منطقه است.
حسن پور درباره افزوده شدن بخش بیداری اسلامی به بیستمین نمایشگاه قرآن عنوان کرد: این بخش به عنوان نقشه راه برای همه نهادها باید ترسیم شود و به واسطه  نیازی که مسلمانان جهان به راهکارهای امام خمینی (ره) و رهبری انقلاب در خود احساس می کنند، باید هرچه بیشتر بر جنبه هایی نظیر بیداری اسلامی در نمایشگاه های قرآن تاکید شود، زیرا این امر در تمامی ابعاد اسلامی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار