فرماندار شهرستان شوش از افزایش 15.6درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان شوش در سال جاری خبر داد.

سعیدی نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: در سال جاری 257 میلیارد و 475 میلیون ریال از بخش اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان اختصاص یافته است .
وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی سال گذشته این شهرستان 222 میلیارد و 728 میلیون ریال بوده، تصریح کرد: این اعتبارات در سال جاری 15.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سعیدی نیا با اشاره به اینکه اعتبارات امسال شهرستان در بخش توسعه ای و ملی هنوز مشخص نیست، افزود: کل اعتبارات سال گذشته این شهرستان درسه بخش تملک دارایی، توسعه ای و ملی 372 میلیارد ریال بوده که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری افزایش یابد.

وی اظهار کرد: اعتبارات امسال در قالب 14 فصل و میان 29 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شده که برای 185 پروژه اختصاص می یابد.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: برنامه ریزی برای هزینه کرد اعتبارات در سال جاری عمدتا با گرایش به تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه کاره است.

سعیدی کیا گفت: اولویت اعتبارات با عمده ترین پروژه های نیمه تمام در بخش های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی، راه و شهرسازی، پروژه های عمرانی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

وی همچنین به وضعیت اشتغال این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال شوش در سال گذشته شش هزار و 137 نفر بوده که این رقم با تحقق 131 درصدی به هشت هزار و 65 نفر رسید.

شهرستان شوش متشکل از 5 شهر شوش ،الوان،حر،شاوور و فتح المبین در شمال استان خوزستان و در 105 کیلومتری اهواز، مرکز استان واقع است./س
برچسب ها: افزایش ، اعتبار ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.