مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۵ پرونده مربوط به ساخت هتل در روستای بهرام جو خرم‌آباد، اقامتگاه بوم‌گردی روستای چوب‌تراش، مجتمع گردشگری پل‌دختر، اقامتگاه بوم‌گردی روستای پیر محمد تاف بررسی شد.

بهزاد شاکرمی در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست در خصوص احداث پنج طرح مرتبط با گردشگری و بوم‌گردی برگزار و تصمیم‌گیری شد.

وی بیان کرد: این جلسه با پنج دستور کار مهم که بخش عمده این طرح‌ها مربوط به احداث طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی در اقصی‌نقاط استان بود برگزار شد.

دبیر جلسه کارگروه امور زیربنایی لرستان گفت: باتوجه‌به اینکه این طرح‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های مربوط به گردشگری و رونق است به طور ویژه و با نگاه مثبت مورد بررسی اعضای قرار گرفت.

شاکرمی اظهار کرد: در این جلسه پنج پرونده مربوط به ساخت هتل در روستای بهرام جو خرم‌آباد، اقامتگاه بوم‌گردی روستای چوب‌تراش،مجتمع گردشگری پل‌دختر، اقامتگاه بوم‌گردی روستای پیر محمد تاف و پرونده تقاضای احداث بوم‌گردی‌های دیگر مورد برسی و اتخاذ تصمیم مطابق قانون قرار گرفت.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.