آيين گراميداشت سالروز ولادت امام حسن عليه السلام روز شنبه مورخ 14/5/91 از ساعت 20 در اين مؤسسه برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی كتابخانه و موزه ملي ملک؛آيين گراميداشت سالروز ولادت امام حسن عليه السلام  روز شنبه مورخ 14/5/91  از ساعت 20  در اين مؤسسه برگزار خواهد شد.
طبق وقف نامه مرحوم "حاج حسين  آقا ملک" واقف مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عليه السلام هر ساله مراسم بزرگداشتي در اين مؤسسه برگزار مي شود كه اين بار همراه با نمايشگاهي با عنوان "چهل آينه" شامل 40 تصوير از سوره فاتحه الكتاب از مجموعه قرآن هاي نفيس خطي موجود در گنجينه كتابخانه و موزه ملك و نمايش اصل 15 نسخه خطي  قرآن كريم خواهد بود.
 اين مؤسسه به مناسبت ماه مبارك رمضان  و در راستاي اجراي آئين وقفنامه از علاقمندان جهت شركت در ضيافت افطاري دعوت ميكند كه با مراجعه به سايت مؤسسه www.malekmuseum.org و ارسال ايميل شامل نام ونام خانوادگي، تلفن همراه ونشاني پستي به نشاني الكترونيكي info@malekmuseum.org     در تاريخ 4 و 5 مرداد ماه   ثبت نام كنند.
با توجه به محدوديت ظرفيت پذيرايي از ميهمانان، صدور دعوتنامه بر اساس اولويت در ثبت نام خواهد بود. شايان ذكر است براي حضور در اين مراسم همراه داشتن دعوتنامه  ضروري است./ه
برچسب ها: میلاد ، امام ، حسن ، مجتبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار