مسئولان تیم استقلال با کاپیتانی جواد نکونام در این تیم موافق نیستند اما این در حالی است که امیر قلعه نوعی تصمیم خوبی گرفته اما موضوع برخی بازیکنان تیم را معترض کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: بازیکنان تیم استقلال به موضوع کاپیتانی معترض هستند و شرایط خود را در این تیم متفاوت از آنچه تصور می کردند می بینند.

گفتنی است: چند بازیکن بزرگ تیم به شرایط بوجود آمده دو تیم معترض هستند و اما بدلیل  شرایط موجود دو تیم در خصوص وضعیت خود صحبتی را انجام نمی دهند زیرا معتقدند که مخالفت علنی و آشکارشان حاشیه را وارد تیم میکند و آنها معتقدند امر شناخته می شوند.

اين گزارش حاکي است: امیر حسین صادقی، سیاوش اکبر پور و منتظری جز معترضان هستند که در ظاهر به این امر اشاره ای ندارند وضعیت کاملا متفاوت است.

این سه بازیکن پس از اعلام رحمتی به عنوان کاپیتان اعتراض خود را علنی نکردند اما پس از حضور نکونام در این تیم این اعتراض ادامه دارد و شرایط نا مناسبی را به خود گرفته است.

شایان ذکر است: آنها به مسئولان تیم استقلال اعلام کردند قصد ندارند در این خصوص صحبتی را انجام دهند زیرا هر صحبت که انجام شود امیر قلعه نوعی به منزله ایجاد و حاشیه در تیم به حساب می آورد و این موضوع شرایط را برای آنها تغییر می دهد./مح
برچسب ها: ابی ، تیم ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار