استاندار خوزستان در نشست كارگروه مسكن استان بر استفاده مردم از امتیاز مسكن مهر تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، 'سیدجعفر حجازی ' در این نشست با بیان اینكه كارمزد وام مسكن مهر حدود چهار درصد است افزود: در سال جاری با توجه با پیشرفت مسكن مهر ، در چهار نوبت افتتاح مسكن مهر در مناطق مختلف استان خواهیم داشت.

وی اظهار كرد : هدف گذاری ما این است كه تا پایان امسال بیش از 80 درصد واحدهای مسكن مهر را با همكاری تعاونی ها به اتمام برسانیم .

رییس شورای مسكن خوزستان مشكل عمده تعاونی های مسكن را عدم تامین سهم آورده عنوان كرد.

وی تعداد واحدهای غیر فعال مسكن مهر در خوزستان را 10 هزار واحد اعلام كرد و گفت: تقریبا 10 هزار واحد مسكونی غیرفعال در خوزستان داریم كه متاسفانه چندین ماه است به دلیل تامین نشدن سهم آورده این تعاونی ها غیرفعال شده و بر اساس مصوبه شورای مسكن تا پایان مرداد ماه در صورت عدم تامین سهم آورده این تعاونی ها از فهرست مسكن مهر حذف خواهد شد.

دكتر حجازی با اشاره به پیشرفت خوب عملیات احداث مسكن مهر در بعضی از شهرهای استان اظهار داشت: شهرهای امیدیه ، بهبهان، دزفول، اندیمشك، شوش، آبادان، خرمشهر وضعیت مساعدی دارند و بیشترین مشكل اكنون در شهر بندر امام و ماهشهر است.

وی در پاسخ به علت عقب بودن شادگان از برنامه زمان بندی شده گفت: تعداد واحدهای مسكن مهر در شادگان بیش از 200 واحد نیست و از طرفی زمین دولتی در شادگان وجود ندارد و بیشتر زمین ها نخلستان است كه تملك آنها بسیار مشكل است با این حال با پیگیری هایی كه در سه سال اخیر صورت گرفت عملا عملیات احداث واحدهای مسكن مهر در شادگان از سال گذشته شروع شده و این شهر نیز تا پایان امسال به تعهدات خود عمل خواهد نمود.

تعهدات ساخت مسكن مهر خوزستان 87هزار واحد است كه تاكنون 10هزار واحد آن در چند مرحله به بهره برداری رسیده است./س
برچسب ها: تاکید ، استاندارد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.