شيراز/

پیگیری اعتبارات اجرای طرح‌های هادی در مرودشت

اعضای شورای برنامه‌ریزی شهرستان مرودشت، اعتبارات اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این شهرستان را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شورای هماهنگی امور مسکن و بهسازی مناطق روستایی مرودشت با حضور امام جمعه پاسارگاد، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان در مسجد روستای حلف طاهونه برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن در مناطق روستایی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: برای جذب تسهیلات بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان تلاش می‌کنیم.

مهدی برومند با مهم توصیف کردن ساخت 115 واحد مسکونی در یک روستا، پیشنهاد کرد برای ساماندهی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و همچنین هدفمند کردن این اوقات، پارک‌های محله‌ای نیز با رعایت ضوابط و توجه به بافت فرهنگی هر روستا احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان پاسارگاد نیز گفت: از سال 84 تاکنون 115 مورد تسهیلات مقاوم‌سازی به متقاضیان پرداخت شده است.

حجت‌الاسلام محمد صدیقی با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی حدود 70 واحد مسکونی در این روستا به پایان رسیده است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این شهرستان یکی از موفق‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا توسط بنیاد مسکن بوده که باعث تحول ویژه در این مناطق شده است.

همچنین سید یدالله حسینی فرماندار شهرستان مرودشت، حمایت از اجرای طرح‌های بهسازی و هادی توسط بنیاد مسکن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان مرودشت مسئله تامین اعتبارات مورد نیاز اجرای این طرح و اختصاص 88 میلیون تومان دیگر از اعتبارات استان فارس و دو درصد نفت و گاز را پیگیری و در جذب آن تلاش می‌کنیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مرودشت نیز در ادامه ضمن تشکر از میهمانان و مسئولان و مساعدت‌های فراوان آنها در جذب و اختصاص بودجه در سال‌های گذشته، گفت: تهیه طرح هادی در مناطق مورد هدف این شهرستان از سال 84 آغاز شده و در سال 90 نیز اعتباری بالغ بر 880 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است که در این راستا 5 هزار و 303 متر مربع زیرسازی، 4 هزار و 303 متر مربع آسفالت و اجرای 700 متر تک‌لبه و ... در این روستا از اهم فعالیت‌های عمرانی بوده که انجام شده است.

محمود عباسی افزود: برای پایان این طرح در محورهای اصلی و ایجاد پارک محله‌ای نیاز به 200 میلیون ریال دیگر اعتبار ضروری است.

در پایان این جلسه حاضران از مراحل پیشرفت اجرای طرح هادی روستای حلف طاهونه توسط بنیاد مسکن مرودشت بازدید کردند./ج1

برچسب ها: شیراز ، مرودشت ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.