با توجه به مشغله فراوان جوانان موسسه قرآن تفسیر جوان با استفاده از تجربیات حدود 3000 پژوهشگر قرآن کتب مختصر و مفیدي را تدوين نموده است.

محمدعلی بیستونی در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به کم حوصله و مشغله ها در بین جوانان موسسه قرآن تفسیر جوان با استفاده از تجربیات 60 تن از اعضای هیئت علمی خود و حدود 3000 پژوهشگر قرآن دست به تدوین کتب مختصر و مفید قرآنی زده که این تفسیر نمونه به تأیید آیت الله مکارم شیراز رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله خواص تفسیر خلاصه یا به قول جوانان تفسیر سریع این است که 27 جلد نمونه دار 30 جلد و 30 جز تفسیر کرده به طوری که جوانان با خواندن تفسیر خیلی سریع یک برداشت از آیه خواهند داشت: با استفاده از این تفسیر و فهرستی که برای آنان تعیین شده کارگاه های آموزشی قرآن و مهارتهای زندگی برای عموم شکل گرفت.

وي خاطر نشان كرد: این کارگاه تاکنون در 16 دانشگاه برای 130 امام جمعه جوان، سه حوزه علمیه و ده ها مدرسه برگزار شده و با توکل بر خدا در خروجی این کارگاه ها نویسندگان و محققان نوجوان و جوان قرآنی بوده، از جمله آثار این محققان که از روشهای تدریس شده در کارگاه آموزش منتشر کردند، گیاه شناسی در قرآن، خرافات سحر و جادوگری و شیطان شناسی و موسیقی از دیدگاه قرآن و حدیث است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.