برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان د و تیرانداز همداني به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ از سوی کمیته فنی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، 18 تیرانداز زن و مرد به اردوی نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان دعوت شدند تا خود را برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان آماده کنند.
در ميان تيراندازان دعوت شده نام دو تيرانداز همداني هم به چشم مي‌خورد.
ساسان شهسواري در بخش مردان و مه‌لقا جا‌مه‌بزرگ تيرانداز المپيكي استان در بخش زنان از استان به اين اردو دعوت شده‌اند.
چهارمین دوره رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان از 14 تا 19 شهریورماه به میزبانی کازان روسیه برگزار خواهد شد.
همچنین در پایان هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری، تیم عقاب نیروی هوایی همدان در رتبه چهارم این رقابت‌ها ایستاد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران،رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری در حالی به میزبانی تیم عقاب نیروی هوایی در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد که به دلیل در پیش بودن رقابت‌های المپیک 2012 لندن، از چهار ملی‌پوش شرکت‌کننده در رقابت‌های این هفته لیگ در محل اردوی تیم ملی رکوردگیری شد.
در غیاب ملی‌پوشان، 47 وزنه‌بردار از هفت تیم مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، شرکت بنادر کرمانشاه، تربیت‌بدنی فارس و پدافند هوایی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان، تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با 17 صدم امتیاز برتری نسبت به شرکت ملی حفاری ایران صدرنشینی هفته نخست را از آن خود کرد.
از جمله اتفاقات قابل توجه هفته نخست باید به رکوردشکنی غیر رسمی رسول تقیان در دسته 77 کیلوگرم اشاره کرد که در حرکت یک ضرب پنج کیلوگرم و در مجموع شش کیلوگرم بالاتر از رکوردهای ایران وزنه زد.
سازمان لیگ رده‌بندی امتیازی لیگ وزنه‌برداری را در پایان هفته نخست بدین شرح اعلام کرد:
1- مناطق نفت‌خیز جنوب با 40.06 امتیاز 2- شرکت ملی حفاری ایران با 39.89 امتیاز 3- نیروی زمینی ارتش با 36.34 امتیاز 4- عقاب نیروی هوایی با 34.03 امتیاز 5- شرکت بنادر کرمانشاه با 29.07 امتیاز 6-پدافند هوایی با 24.26 امتیاز 7 –تربیت‌بدنی فارس با 23.26 امتیاز در رده های اول تا هفتم قرار دارند ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.