این ستاد با تشکیل تیم های خبری و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پلاس و کلوب با ایجاد صفحه های مخصوص مردم میانمار سعی کرده اند تا رفع مظلومیتی از مسلمانان میانمار کرده باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ حزب الله شيراز نوشت:هفته گذشته با انتشار خبر فاجعه نسل کشی مسلمانان میانمار توسط بودایی ها و مظلومیت مضاعفی که بواسطه سانسور خبری توسط رسانه های خبری در سطح جهان و حتی کشور خودمان به مظلومین مسلمان این کشور وارد آمده بود، تعدادی از دانشجویان، جوانان و طلاب انقلابی شیراز در اقدامی خودجوش فورا گردهم آمده تا ذره ای از تکلیف خود را نسبت برادران مسلمانشان ایفا کنند.

جوانان زمان شناس شیرازی که با کار خود جبران کم کاری و محافظه کاری های برخي نهادها را می کشند، با نامگذاری خود به "ستاد مردمی حمایت از مسلمانان میانمار" کار خود را با راه اندازی وبلاگ "ستاد حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار به آدرس اینترنتی "www.miyanmar.blogfa.com" شروع کردند.
 
وبلاگی که اکنون تبدیل به پایگاه جامع اخبار و گزارشات مستند از فاجعه میانمار شده است و همچنین وبلاگی با زبان انگلیسی به آدرس "www.myanmus.blog.com" برای مردم سراسر جهان ایجاد کردند که تاکنون با استقبال خوبی مواجه بوده اند.
این ستاد مردمی حمایت از مستضعفان میانمار تنها 2روز پس از تشکیل اولین جلسه در اولین اقدام بیرونی خود در نمازجمعه 30 مردادماه با انتشار نشریه ای با نام "مارهای میانمار" و همچنین برپایی نمایشگاه عکس از این فاجعه ی انسانی، افکار عمومی شهر را متوجه این کشتار در میانمار کردند.
نمایشگاه عکس این فاجعه هرشب در یکی از مساجد و کانون های فرهنگی بزرگ شهر به نمایش در می آید.
از طرفی با مطالبه از مسئولین ذیربط جهت واکنش جدی در برابر این نسل کشی آنها را وادار کردند تا موضعی جدی و تحرکی در خور داشته باشند، که با استقبال بعضی از مسئولین روبرو شدند.

این ستاد با تشکیل تیم های خبری و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پلاس و کلوب با ایجاد صفحه های مخصوص مردم میانمار سعی کرده اند تا رفع مظلومیتی از مسلمانان میانمار کرده باشند.

همچنین ارتباط گیری این ستاد خودجوش با رسانه های خبری استان فارس منجر به صدور بیانیه ای مشترک از طرف رسانه های سایبری استان فارس شد که بازتاب خوبی نیز داشت.

ستاد مردمی حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار قرار است در مرحله ی بعدی اقدامات خود، به جمع آوری کمک های مالی مردم برای مستضعفان میانمار روی آورند. تا توانسته باشند اقدام عملی و موثری برای مسلمانان میانمار کرده باشند.(سحاب نیوز)

در ادامه عکس های برپایی نمایشگاه عکس نسل کشی مسلمانان میانمار که بصورت حلقه انسانی در روز جمعه 30 تیرماه برپاشده بود می آید:
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: میانمار ، شیراز ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.