امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال، با شرايط خاص بازيكنان مورد نظرش را جذب كرد و در نهايت نيز به حضور فرهاد مجيدي كه خواستار حضورش نبود رضايت نداد اما قلعه نوعي در اين خصوص تغيير موضع داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي پس از اعلام كاپيتاني نكونام در مقابل فرهاد مجيدي،  با اعتراض و موضع گيري هواداران تيم استقلال رو به رو شد و اين امر شرايط را براي وي تغيير داد.

گفتني است: هواداران استقلال پس از تماس با باشگاه و حضور در تمرينات و ديدن وي در محافل،  از وي خواستند كه به موضع گيري اش پايان دهد و سرمربي تيم استقلال نيز تغيير موضع داد و اعلام داشت فرهاد مجيدي بايد بدون هيچ قيد و شرطي به استقلال مي آمد و پس از آن در خصوص اين مسائل وارد جنگ مي شد.

شايان ذكر است:  امير قلعه نوعي بدليل پايان موضع گيري هاي هواداران اعلام كرد كه خواستار فرهاد مجيدي بود اما اين بازيكن نخواست به استقلال باز گردد و براي اين تيم شرط و شروط گذاشت تا شرايط را تغيير دهد البته هواداران فرهاد مجيدي در استقلال امير قلعه نوعي را مقصر مي دانند و معتقدند كه وي مي توانست مشكلات خط حمله تيم را حل كند تا استقلال ديگر با نگراني مقابل حريفان قرار نگيرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار