مدیركل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: امسال میزان بارش نزولات آسمانی در این استان 59 درصد و در شهرستان نمین 103 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  علی اسلامی امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نمین افزود: بر اساس آمار هواشناسی امسال در سطح استان اردبیل خشكسالی نداریم.

نادر بیننده معاون فرماندار نمین هم در این جلسه با ارایه گزارشی از آمار مقایسه ای و افزایش بیمه محصولات كشاورزی در این شهرستان در دو سال گذشته گفت: سطح محصولات زراعی بیمه شده شهرستان نمین در سال زراعی 91-90 نسبت به سال 90-89 بیش از 34 درصد افزایش یافته و از پنج هزار و 106 هكتار به شش هزار و 864 هكتار رسیده است.

وی افزود: در این مدت تعداد بیمه گذاران محصولات كشاورزی این شهرستان نیز از 802 به 1143 مورد افزایش یافته كه این رقم 3/14 درصد افزایش را نشان می دهد.

بیننده ، در ادامه به خسارات وارده ناشی از آتش سوزی و جاری شدن سیلاب ها در شهرستان نمین طی پارسال و امسال اشاره كرد و تجهیز خودروهای آتش نشانی و همچنین توجه به افزایش احداث سیل بندها برای هدایت و مهار آبهای سطحی را از نیازهای ضروری این شهرستان دانست./ع

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، نزولات ، آسمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.