معاون توسعه منابع و پشتيباني بيمه البرز گفت: بيمه سرطان با عنوان بيمه اميد آفرين بيمه البرز براي افرادي که هنوز به اين بيماري مبتلا نشده اند به بازار خواهد آمد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران تاجداراظهار داشت: در 4 ماهه اول سال 91، 83 درصد رشد حق بيمه را در بيمه البرز داشتيم.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه آمار و ارقام بسيار نگران کننده اي در اين زمينه منتشر شده بيمه البرز تصميم گرفته تا مجوز بيمه مرکزي را براي صدور اين بيمه نامه دريافت کند.
تاجدار با اشاره به اينکه بيمه البرز سرطان ها را بيمه مي کند، افزود: اين بيمه نامه، افرادي که هنوز اين بيماري را نگرفتند بيمه خواهد کرد.
وي ادامه داد: بيمه البرز جامعه آماري را بيمه مي کند که احتمال وقوع سرطان در آنها بيشتر است.
* تخفيفات ويژه بيمه سرطان
در ادامه صفر زاده معاون فني بيمه البرز گفت: افراد سالمي که در حال حاضر هيچ علائمي از بيماري سرطان را ندارند تحت پوشش قرار مي گيرند.
وي با اشاره به اينکه اگر سازمان ها وموسسات اين بيمه نامه را به صورت گروهي بخرند، از تخفيفات ويژه اي برخوردار خواهند شد اظهار داشت: اين تخفيفات شامل حال خانواده هايي که به صورت گروهي اقدام به خريد بيمه نامه مي کنند نيز خواهد شد.
صفري افزود: تمام افراد مي توانند از لحظه تولد تا 60 سالگي اين بيمه نامه را خريداري مي کنند به شرط اينکه هيچ علائمي از سرطان را نداشته باشند و در يک سال اول خريد اين بيمه نامه نيز شرکت بيمه تعهدي براي پرداخت اين بيمه ندارد.
معاون فني بيمه البرز ادامه داد: اگر معالجات در خارج از کشور نيز انجام شود بيمه البرز مخارج درمان را پرداخت خواهد کرد.
وي خاطر نشان کرد:  تعهدات و حق بيمه را متناسب با نياز بازار ارائه خواهيم کرد.
* بيمه سرطان انفرادي است
در ادامه فتحي مشاور ارشد بيمه البرز گفت: ميزان مبتلايان به اين بيماري در سال هاي 2020 تا 2030 بيش از 6 ميليون نفر خواهد بود.
وي با اشاره به اينکه هرچه سرطان مديريت شود بهتر است اظهار داشت: با مديريت سرطان ميزان ابتلا به سرطان و احتمال ابتلا به سرطان  در کشور مديريت خواهد شد.
فتحي افزود: اين بيمه نامه براي اولين بار در کشور طراحي شده و داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است.
وي ادامه داد: اين بيمه نامه به صورت انفرادي ارائه مي شود، هزينه آن اندک بوده، مادام العمر است و در تمام طول مدت بسته به نرخ تورم نرخ آن افزايش خواهد يافت.
وي خاطر نشان  کرد: اين بيمه نام حداقل تا 5 سال در انحصار بيمه البرز خواهد بود./ک
برچسب ها: بیمه ، سرطان ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار