معاون فنی و عمران منطقه 16گفت: با توجه به بافت های فرسوده و عدم وجود مبلمان شهری ساماندهي اين منطقه 16 دستور كار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدخبازها، معاون فنی و عمران منطقه 16 تصریح کرد: ساماندهی بازارچه جوادیه در فاز دوم پروژه ای قرار دارد که در بخش زیباسازی شهری و در جهت رفع نیازهای شهروندان و حذف و جذب کابری ناسالم و مناسب شهری مورد توجه قرار خواهد گرفت تا شهروندان احساس خوشایندی از محیط اطراف خود داشته باشد.

وی ادامه داد: نوسازی زیر ساخت های شهری آب، برق، فاضلاب به منظور عدم حفاری مجدد پس از اتمام بهسازی پیاده رو از سنگ های گرانیتی استفاده می شود.

خبازها خاطر نشان کرد: آب های سطحی و زیرسطحی با استفاده از دریچه های کامپوزیت و کانال های سرپوشیده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

*در ادامه ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها در منطقه 16

مهدی تیموری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 اذعان داشت: اداره آسیب های اجتماعی با در نظر گرفتن سیمای بصری شهری و با هدف ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها و بی خانمان ها نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده است.

تیموری خاطر نشان کرد: در این ساماندهی از نیروهای یگان اجرائیات و سامانه و اکیپ 137 شهرداری تهران، و سازمان رفاه و خدمات شهرداری نسبت به ساماندهی 162 کارتن خواب و متکدی اقدام کردند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار