نماینده ولی فقیه در استان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای شناخت حضرت علی(ع) است که تحقق آن در گرو انس بیشتر با نهج البلاغه است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اراک آیت الله دری نجف آبادی در تفسیر درس هایی از نهج البلاغه در مصلای بیت المقدس اراك افزود: امام علی (ع) به خوبی نحوه حكومت داری و رابطه بین مردم و حكومت را ترسیم كرده اند.

وی اضافه كرد: همچنین در این كتاب ارزشمند و گرانقدر نحوه تحقق عینی و واقعی عدالت اجتماعی به روشنی بیان شده كه باید برای رعایت در آن جامعه بیش از پیش تلاش كرد.

امام جمعه اراك بیان كرد: امام علی (ع) در خطبه ها و فرازهای مختلفی از نهج البلاغه نحوه رسیدگی به امور فردی و اجتماعی مسلمانان را تبیین كرده است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار كرد: ماه مبارك رمضان فرصتی طلایی برای انس و آشنایی با نهج البلاغه است كه باید از لحظه لحظه آن استفاده كرد.

وی تاكید كرد: با حركت در مسیر آیات الهی قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، خطبه های حضرت زهرا (س) و احادیث ائمه اطهار (ع) سعادت دنیا و آخرت ملسمانان تضمین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی خاطر نشان كرد: دشمنان برای مهجور ماندن قرآن و نهج البلاغه همواره تلاش داشته و دارند بنابراین باید با انس بیشتر با این كتاب های ارزشمند و گرانقدر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب كرد./س

برچسب ها: رمضان ، فرصت ، انس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.