محسن شادی قایقران المپیکی کشورمان در سی امین دوره این بازی ها در رشته سنگین وزن به مصاف حریفان خود مي رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: محسن شادی تنها نماینده کشورمان در رشته روئینگ آقایان است که در سی امین دوره رقابت های المپیک لندن به همراه سولماز عباسی دیگر ملی پوش کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. پس از درخشش شادی در بازیهای آسیایی 2010 وی برای آخرین بار بود که در رشته کسب وزن تک نفره به مصاف حریفان خود می رفت وی از آن زمان به بعد تمرینات خود را در رشته سنگین وزن تک نفره پیگیری کرد با توجه به اینکه در رقابت های المپیک رشته سبک وزن برگزیده نمی شود به همین دلیل شادی مجبور شد تا با شرایط جدید خود را وفق دهد.

علی رغم اینکه تصور می شود افزایش وزن در روند قایقرانان تاثیر منفی خواهد داشت اما در رشته سنگین وزن هرچه قایقرانان وزن بیشتری داشته باشند برای آنها یک امتیاز محسوب می شود.

با پایان بازیهای آسیایی گوانگ جو محسن شادی تنها 6 کیلو گرم وزن اضافه کرد و این در خالی است که وی باید در مقابل حریفانی روبرو شود که بالای 90 کیلوگرم وزن دارند. با وجود به نظر می رسد شادی راه دشواری برای کسب نتایج قابل قبول دارد.

قایقرانی جزء اولین گروهی بود که راهی سی امین دوره این بازی ها شد و پس از حضور قایقرانان روئینگ کشورمان آنها تمرینات آمادگی خود  را در محل برگزاری مسابقات آغاز کردند.

محسن شادی با کسب مدال های جهانی و آسیایی یکی از پرافتخارترین قایقرانان کشورمان در رشته روئینگ است که در دوره گذشته نیز در این بازیها حضور پیدا کرد. 

سولماز عباسي يكي ديگر از نمايندگان كشورمان در المپيك است كه در رشته روئينگ با حريفان خود به رقابت مي پردازد.

در مسابقات انتخابي المپيك كه ارديبهشت ماه سال جاري در كره جنوبي برگزار شد سولماز عباسي توانست خود را به اثبات برساند و در نهايت سهميه حضور در رقابت هاي المپيك لندن را بدست آورد و قرار است وي براي كسب بهترين نتايج با حريفان خود به رقابت بپردازند.

با توجه به اينكه درياچه حمل برگزاري مسابقات قايقراني فاصله زيادي با دهكده المپيك دارد به همين دليل قايقرانان در خوابگاه دانشجويي حضور دارند و از زمان حضور نمايندگان كشورمان امكانات خوبي براي انجام تمرينات آماده سازي در اختيار آنها قرار داده شد و درحال حاضر آنها در شرايط خوبي قرار دارند.

گفتني است ، مسابقات محسن شادي و سولماز عباسي از عصر امروز آغاز مي شود./مح

برچسب ها: وزن ، شادی ، المپیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.