رییس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 گفت: در راستای یک طرح فوریتی، در ماه مبارک رمضان بیش از 1500 کتاب با عنوان مهمانی خدا در ایستگاه های سیار آموزش شهروندی توزیع شد.

حمیدرضامیرابوطالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از 1500 جلد کتاب با موضوعاتی در رابطه با سلامت، تغذیه، روزه و ... با عنوان مهمانی خداد به همراه لوح فشرده در ایستگاه های سیار آموزش شهروندی در سطح نواحی 9 گانه توزیع شد.

رییس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 ادامه داد: به منظور افزایش سطح آگاهی شهروندان در مورد فعالیت های نواحی، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 اقدام به برپایی ایستگاه سیار و توزیع برشور در محله تهرانپارس کرد که در این ایستگاه تعداد 60 هدیه آموزش و تعداد 350 برگ بروشور در بین شهروندان توزیع شد.

میرابوطالبی تصریح کرد: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 1 به منظور آگاهی از نیازهای آموزش شهروندان اقدام به برگزاری ایستگاه سیار آموزش شهروندی در مجموعه ورزش الزهرا(س) کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این ایستگاه کتابهایی با عنوان شهر ما خانه ما، ارزش خاک، زباله طلای کثیف ... و بروشورهای سلامت شامل هپاتیت، بیماری های فصلی، ایمنی در خانه و ... بین شهروندان این ناحیه توزیع شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار