رئيس پليس مركز استان با اشاره به دستگيري دو سوداگر مرگ در عمليات ويژه اين پليس از كشف 150 كيلو ماده مخدر ترياك طي بازرسي از مخفيگاه آنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ "محمد علي بختياري" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان صبح امروز با بيان اين مطلب اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده دو نفر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در يكي از مناطق كلانشهر اصفهان موضوع در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر به اين منطقه را دارند كه با هماهنگي مقام قضايي ماموران سريعاً به محل اعزام و طي عملياتي غافلگيرانه اين دو عامل اصلي توزيع مواد مخدر را دستگير كردند.
اين مقام مسئول بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقدار 150 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك به همراه يك دستگاه ترازوي توزين مواد مخدر، مبالغي وجوه نقد و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر كشف وضبط و يك دستگاه خودرو توقيف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان گفت: در اين رابطه متهمان دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و باقرار صادره روانه زندان شدند.
سرهنگ "بختياري" در پايان با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر نيازمند عزم ملي و همگاني است از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعي از تحرك قاچاقچيان و تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر دارند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان گذاشته و به اين طريق سهم خود را در نظم و امنيت و آرامش جامعه به خوبي ايفا كنند./ف
برچسب ها: کشف ، مخدر تریاک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار