معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي گفت: با توجه به ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران، اجلاس سران عدم تعهد فرصت مناسبي براي طرح فجايع ميانمار است.

داوود گودرزي معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات بسيج دانشجويي در محکومت کشتار مسلمانان ميانمار اظهارداشت: دانشجويان بسيجي آمادگي خود را براي اعزام به ميانمار اعلام کرده اند؛ اما عملي بودن آن نياز به تدابيري است که در اختيار سازمان بسيج دانشجويي نيست.

وي با بيان اينکه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي جلساتي را با موضوع اتفاقات جهان اسلام برگزار کرده، تصريح کرد: در اين جلسات شمار زيادي از دانشجويان، آمادگي خود را براي اعزام به ميانمار اعلام کرده اند، اما اين تأکيدي است بر‌آمادگي دانشجويان و عمليات اجرايي آن در اختيار سازمان بسيج دانشجويي نيست.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با اشاره به رويکرد بسيج دانشجويي در مواضع بين‌المللي اضافه کرد: مطالبه از دستگاه ها و مجموعه هاي زيربط اين است که در قبال موضوعاتي چون کشتار مسلمانان ميانمار وظيفه‌شان را انجام داده و افکار عمومي جهان را نسبت به مسأله نقض حقوق بشر توسط مدعيان آن هوشيار کنند.

گودرزي يکي از اقدامات بسيج را صدور بيانيه ها و اعلاميه ها در ارتباط با فجايع ميانمار عنوان کرد و گفت: بسيج دانشجويي حضور سران عدم تعهد در ايران را فرصت مغتنمي براي طرح مسائل جهان اسلام علي‌الخصوص فجايع جاري در ميانمار مي‌داند و استفاده لازم را از  اين فرصت خواهد برد.

انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار