بنیاد پیشگیری با هدف تامین سلامت جانعه و کاهش هنجارشکنی های اخلاقی و اجتماعی در استانهتای کشور راه اندازی می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان رئیس سازمان بهزیستی ، پیام سلامتی به تمام خانواده‌های مددجویان را از ویژگی‌های بنیادهای پیشگیری ذکر کرد و افزود: نخستین بنیاد پیشگیری در مشهد مقدس فعالیت خود را اغاز کرده است و در دیگر استان‌های کشور هم تاسیس  می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی، توسعه اورژانس اجتماعی را تنها راهکار در کاهش و پیشگیری از آسیب‌ها در حوزه خدمات اجتماعی نامید و تصریح کرد: در سازمان بهزیستی بحث توانمندسازی معلولان در دستور کار است.

هاشمی ، با اشاره به اینکه امروز توانمندسازی اجتماعی در راستای توانمندسازی جامعه هدف صورت گرفته، تصریح کرد: امسال در بحث توانمندسازی یک کار عمده و ویژه انجام می‌گیرد.

وی ، از افتتاح 35 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: این تعداد خانه در هفته دولت امسال تحویل داده می‌شود.

وی، جدی گرفتن بحث اشتغال را از دیگر اهداف سازمان بهزیستی عنوان کرد و متذکر شد: امسال بحث توسعه مشارکت‌های مردمی بسیار جدی گرفته شده و ما در پیگیری‌های معیشت ویژه این سازمان موفق بوده‌ایم.

در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر زیر پوشش خدمات حمایتی  وتوانبخشی سازمان بهزیستی کشور قرار دارندکه بالغ بر 13 میلیون نفر از مددجویان خدمات پیشگیری دریافت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.