سرهنگ محمدي، از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سطح سه در محدوده خيابان ستارخان خبر داد و گفت:" اين شرور مدتي پيش با شرب خمر اقدام به عربده کشي، درگيري و تخريب خودروهاي شهروندان کرده بود.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليسسرهنگ علي محمدي، سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ، از دستگيري يکي از اراذل و اوباش محدوده ستارخان خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
اين مقام انتظامي در تشريح بيانات خود گفت:" چندي پيش يکي از اراذل و اوباش سطح سه که در محدوده پس از شرب خمر اقدام به درگيري، عربده کشي و تخريب اموال عمومي و خصوصي کرده بود که با توجه به شکايات متعدد در اين زمينه موضوع از سوي دادسراي تهران طي پرونده اي در دستور کار ماموران کلانتري 118 ستارخان قرار گرفت.
وي افزود:" بر همين اساس، اقدامات ماموران آغاز و در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد که "حسين" نام دارد مدتي پيش پس از شرب خمر به خيابان "رحيمي اصل" و "پارک شاهين" رفته و اقدام به ايجاد درگيري، زد و خورد و تخريب شيشه هاي خودروهاي پارک شده کرده و بلافاصله از محل با يک دستگاه خودروي سواري متواري شده است.
سرهنگ محمدي بيان داشت:" از آنجا که شهروندان و اهالي محل حاضر در پارک موفق شده بودند مشخصات خودرو و پلاک آن را يادداشت کنند، مشخصات در اختيار ماموران کلانتري قرار گرفت و در استعلام هاي انجام شده محل سکونت اين متهم شناسايي شده و با تعقيب و مراقبت هاي انجام شده مشخص شد که وي به شهرستان متواري شده است.
 وي عنوان داشت:" بر همين اساس با مراتب به عرض مقام قضايي رسيد و متعاقب آن حکم جلب متهم صادر و ماموران راي دستگيري وي اقدام به در نظر گرفتن محل هاي زندگي و پاتوق هاي نامبرده کردند که در نتيجه آن روز گذشته ماموران اطلاعات و تجسس اين يگان موفق شدند وي را که دوباره به تهران بازگشته بود، شناسايي کرده و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کنند. سرکلانتر دوم پليس پايتخت اظهار داشت:" اين متهم داراي ظاهري نامناسب با آثار جراحت هاي ناشي از درگيري روي سر و صورت، خالکوبي متعدد روي بدن و چهره اي بسيار زننده دارد و در پرونده وي جرايمي همچون خريد و فروش مشروبات الکلي، حشيش و مواد روانگردان موجود است و هر از گاهي اقدام به شرارت، قدرت نمايي با سلاح سرد مي کند.
 گفتني است، متهم پس از اعتراف به جرايم خود در تحقيقات انجام شده به دادسرا منتقل شد و خودروي وي بر حسب دستور قضايي توقيف و پرونده به دادسراي ناحيه 2 تهران ارسال شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، شرور ، اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار