دوومیدانی کار المپیکی ایران گفت: تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ام و می‌خواهم بهتر از المپیک 2008 پکن نتیجه بگیرم.

امین نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در المپیک 2008 پکن کم تجربه بودم وعملکردم موفق نبود. بعد از اولین حضور در پکن فکر کردم که باید از دو و میدانی کناره‌گیری کنم، اما به خاطر یک سری توصیه‌ها دوباره بازگشتم و تمریناتم را از سر گرفتم.
 
وی که زیر نظر( مو ساترا )مربی‌اش تمرین می‌کند، عنوان کرد: بدون کمک موساترا و تجاربی که در عرصه بین‌المللی کسب کردم، نمی‌توانستم به تنهایی سهمیه المپیک را بگیرم. در حال حاضر در دانشگاه برکلی تمرین می‌کنم و توانسته‌ام به آمادگی خوبی برسم. نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی کرده‌ام.
 
وی افزود: با توجه به اینکه یک سال پیش سهمیه را کسب کردم فرصت آماده سازی زیادی را داشتم و این موضوع کمک زیادی به من کرده است.
 
گفتنی است؛ نیکفر که دوومیدانی کار المپیکی ایران در رشته پرتاب وزنه محسوب می‌شود، چند روز دیگر رقابت در لندن را با حریفان خود آغاز می‌کند.
 
وی که در آمریکا اقامت دارد و یک سال پیش سهمیه B را کسب کرده است از همان جا به طور مستقیم راهی لندن می‌شود. وی تجربه حضور در المپیک 2008 پکن را دارد و می‌خواهد با استفاده از این تجربه نتیجه خوبی در لندن کسب کند.
 
دوومیدانی کار المپیک ایران گفت: اکنون احساس خوبی دارم، چون تمرینات مناسبی را انجام داده‌ام و می‌خواهم عملکرد بهتری از المپیک پکن داشته باشم و برای من مهم همین موضوع است.
 
وی چندی پیش در مسابقاتی که در کانادا برگزار شد پرتابی به طول 19 متر و 51 سانتی متر داشت./آق
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.