روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در گزارشی با استناد به سخنان رهبری، به بررسی تغییر قانون برنامه تنظیم خانواده در ایران پرداخته و اذعان کرد که طرح افزایش فرزند در خانواده های ایرانی نشان از بی تاثیر بودن تحریم ها دارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هافینگتون پست، روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در گزارشی با استناد به سخنان رهبری، به بررسی تغییر قانون برنامه تنظیم خانواده در ایران پرداخته و اذعان می کند که طرح افزایش فرزند در خانواده های ایرانی نشان از بی تاثیر بودن تحریم ها دارد.

این روزنامه در شماره امروز خود بیان کرد:مقامات بلند پایه ایرانی به دنبال تغییر برنامه های تنظیم خانواده هستند تا از پیری جمعیت مانند بسیاری از کشورهای غربی جلوگیری کند تا هزینه های تامین اجتماعی و پزشکی افزایش پیدا نکند.

هافینگتون پست به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده و می گوید که این تغییرات بعد از سخنرانی های آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر اشتباه بودن سیاست های کاهش جمعیت در کشور انجام گرفت.

کارشناس هافینگتون پست در نهایت اذعان کرد: تغییر سیاست های ایران در تنظیم خانواده پیامی از سوی این کشور به دنیا است که تحریم ها روی اقتصاد این کشور تاثیری نداشته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار