رييس‌جمهور با بيان اينكه امروز همه ملت‌ها خواهان عدالت و احترام و آزادي هستند، گفت: اين حق همه ملت‌ها و بسيار محترم است و بايد از طريق مناسب تأمين شود و نيروهاي ناتو و دولت‌هايي كه خودشان نشاني از احترام به آزادي و عدالت ندارند نمي‌توانند آن را به ملت‌ها هديه كنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدي نژاد رئيس جمهور عصر ديروز‌(يكشنبه) در ديدار با وليد معلم وزير امور خارجه سوريه با يادآوري اينكه با اراده و خواست ملت‌ها، جهان در حال تحول اساسي است، گفت: در اين روند مديريت تحولات و اصلاحات از نقش كليدي بسيار مهمي برخوردار است.


وي در ادامه افزود: بدون ترديد نيروهاي ناتو و دولت‌هايي كه خودشان نشاني از احترام به آزادي و عدالت ندارند نمي‌توانند آن را به ملت‌ها هديه كنند؛ آنها در منطقه به دنبال نجات رژيم صهيونيستي و تحكيم سلطه خود هستند.

رييس‌جمهور ضمن آرزوي سعادت براي همه ملت‌ها و ملت سوريه، اظهار اميدواري كرد كه با تدبير و هوشمندي ملت و دولت سوريه هر چه زودتر ثبات و امنيت در اين كشور برقرار شود.

وليد معلم وزير امور خارجه سوريه نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام‌هاي رييس‌جمهور و ملت سوريه به رهبري، دولت و ملت ايران، گزارشي از شرايط كشورش ارائه كرد.
انتهاي پيام/س2


برچسب ها: سوریه ، وزیر ، ولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار