وحیدی گفت:از مردم عزیز مان که  پای صندوق های رای حاضر شدند تشکر می‌کنم.

احمد وحیدی وزیر کشور پس از پایان فرآیند دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال صحت و مشارکت به اتمام رسید و منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. 

وی افزود:لازم است این انتخاب را به آقای پزشکیان تبریک عرض کنم همچنين از سایر نامزدها که با حضور خود گرمابخش انتخابات شدند تشکر می‌کنم‌.

وزیر کشور متذکر شد: لازم است از همه افرادی که ایفای نقش کردند از  جمله مردم عزیز مان که  پای صندوق ها حاضر شدند و رهبر عزیزمان که مولفه امنیت سلامت رقابت ومشارکت را تعیین کردند قدردانی کنم.

وحیدی تصریح کرد: از مراجع بزرگوار که با حضور خود گرما بخش انتخابات شدند، از خانواده شهدا به ویژه شهید رئیسی تشکر میکنم .همچنین همه دستگاه ها و وزارت خانه ها از جمله شورای سه نفره سرپرستی ریاست جمهو ی، رییس قوه قضاییه و رئیس مجلس، شورای نگهبان و هیات اجرایی، استانداران و... تشکر می‌کنم که کار مهمی در این مدت انجام دادند از جمله دو مرحله انتخابات مجلس، مجلس خبرگان و دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری را در چهار ماه انجام دادند که جای تشکر دارد.

وزیر کشور بیان کرد:از وزارت ارتباطات که ارتباطات شعب را تامین کرد وزارت دفاع و وزارت اطلاعات، ستاد کل نیروهای مسلح، مرکز فضای مجازی، سازمان برنامه بودجه، قوه قضاییه وزارت نیرو، شورای امنیت کشور و همه دستگاه های اجرایی و وزارت خانه ها تشکر می‌کنم.  این انتخابات نمونه بود و در فاصله کم برگزاری آن در سطح عالی امنیت و سلامت برگزار شد که میراث شهید رئیسی بود و دولتش نیز صادق الوعده بود. 

وی ادامه داد: به رغم اینکه حرف های ناصوابی گفته شد و تلاش کردند نشان دهد انتخابات در جمهوری اسلامی ممکن است خدشه داشته باشد مهر باطلی بر حرف های آنها زده شد، هرچه پیش از انتخابات بود به تلاش مجدانه برای پیشرفت کشور بدل خواهد شد.

وحیدی در پایان گفت:  از همه عزیزانی که برای ایجاد این فضا تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بخشی از دین خود را به مردم عزیز ادا کرده باشیم. بعد از تایید شورای نگهبان سایر مراحل به اطلاع خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ تير ۱۴۰۳
خدا قوت به شیر مردان ودولتمردان متعهد از اینکه پنجاه روز با غم واندوه بار سنکین مسئولیت را بدوش گرفتید کمال تشکر وقدر دانی را دارم هر چند تجربه مسئولیت پذیری شما وهمکارانتان قبلا از این هم قابل ذکر بوده پیش خداوند گُم نمیشود ازخدا برکت وطول عمر با لذت برای شماها و خانواده محترمتان آرزومندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
حال که رییس جمهور شدی، این همه دروغ گفتی ، نوبتی کار
اگر راست گفتی بیاید کار کنید اول مشکلات اقتصادی مردم برطرف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ ۵ هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال ۱۳۹۹ تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم متأسفانه از مهر ماه سال ۱۳۹۹تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
منم از همه ملت ایران بابت فشاری کردن پایداری چیها تشکر میکنم میگند مصرف پرانول و الپرازلام برای تسکین این جور فشارها خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
درود بر آقای وحیدی با مدیریت عالی در برگزاری انتخابات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
این پیام را خودشان برای خودشان گذاشته اند؟!!
آخرین اخبار