مصوبه ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون کسب اجازه قبلی مشترک از 19 بهمن ماه سال گذشته به اپراتورها ابلاغ شد اما با گذشت 6 ماه هنوز ارسال این پیامک ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گرچه بعد از ابلاغ این مصوبه اپراتورها نسبت به کسب اجازه از کاربران اقدام کردند و پیامک ها بصورت زمابندی به مشترکان ارسال می شد اما هنوز و با گذشت 6 ماه از ابلاغ مصوبه ممنوعیت ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون کسب اجازه قبل باز هم بعضی ازمشترکان از دریافت پیامک های تبلیغاتی ابراز ناخرسندی می کنند.

در همین رابطه حسن رضوانی معاون رگولاتوری سازمان تنظیم مقررات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اپراتور اول مستنداتی را مبنی بر اجرایی شده این مصوبه ارائه داده است اما شکایاتی از مشترکین این اپراتور مبنی بر دریافت پیامک های ارسالی دریافت کرده ایم که این اپراتور دلیل چنین امری را اشکال بوجود آمده در سیستم عنوان کرده و در مورد بعضی از مشترکان اعمال نشده است.

وی افزود: مشترکان می توانند با ارسال پیامک به 09990 مراتب را اطلاع دهند. وی خاطر نشان کرد: اگر با تطبیق مستندات سیستمی به عدم اجرای مصوبه برسیم قطعاً تخلف مصوب و در مورد آن قانون را اجرایی خواهیم کرد را برای دور زدن قانون انتخاب و اجرا می کنند.

پس توجه پلیس و نیروهای انتظامی را به چنین مراکزی جلب می کنیم البته نظارت بر محتوای پیامک های تبلیغاتی هم در این میان دور از نظر نمی ماند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار