مشاور وزير و معاون ترويج و آموزش سازمان تحقيقات، ترويج و آموزش وزارت جهادکشاورزي ضمن اشــاره به اهميت ترويج و آموزش گفت: 70 درصد نيروهاي عملياتي و افراد تاثير گذار در بخش كشاورزي بايد در كنار كشاورز و در مزرعه باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،فلسفي با اشاره به اينكه فضاي كار در كشاورزي امروزه به سمتي پيش مي رود كه نيازمند توانمند سازي افراد دخيل در بخش كشاورزي است افزود:آموزش، ترويج و تحقيق محور توجه مسئولين كشوري است و حضور كارشناسان متخصص در عرصه آموزش و ترويج بايد مستمر گردد.

معاون ترويج و آموزش سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج وزارت جهاد كشاورزي با اشاره به لزوم حضور مستمر و مداوم نيروهاي عملياتي در عرصه كشاورزي گفت:70 درصد نيروهاي عملياتي و افراد تاثير گذار در بخش كشاورزي بايد در كنار كشاورز و در مزرعه باشند.

وي طرح افزايش حضور كارشناسان متخصص را در عرصه كشاورزي از طرحهاي در دست اجرا دانسته و افزود: اين طرح به رشدو توسعه پايدار کشاورزي منجر مي شود.

رئيس سازمان جهادكشاورزي آذربايجان شرقي با اشاره به افزايش 4.5 ميليون تني توليدات بخش كشاورزي و دامي در طول سه دهه اخير اظهار داشت: آذربايجان شرقي در بخش توليد سيب، انگور ، پياز و سيب زميني و نيز توليد گوشت مرغ و تخم مرغ جزء اولين ها در كشور مي باشد. /س

برچسب ها: تاکید ، حضور ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.