قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اجرای طرح فوریتی بازپیرایی محلات، از پاکسازی بیش از 59 هزار مترمربع از بدنه و نماهای شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه20، اصغر عطائی با اشاره به این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح فوریتی بهسازی و بازپیرایی محلات 22 گانه 59 هزار و 50 مترمربع از بدنه و نماهای شهری این منطقه شستشو و پاکسازی می شود.

عطائی با اشاره به اینکه موارد مورد اشاره بر اساس نظارت دوره ای کارشناسان و درخواست شهروندان شناسایی شده است خاطرنشان کرد: شستشو و پاکسازی بدنه و نماهای شهری خیابان های امام حسین(ع)، خانلری، جاده قم، ایستگاه مترو شهرری، بلوار دستواره، شهید رجایی، محله 13 آبان، علی نواز، زنگنه، اردستانی، قدس، دهخدا، بهشت، زکریای رازی، سلمان فارسی، عربخواری نیایش، حقانی، نصیریان، شهرک رضوان و محدوده بخش حریم این منطقه از جمله مواردی است که تا پایان این طرح طی یک ماه آینده انجام می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را پاکیزگی محیط عمومی شهر و رفع آلودگی های زیست محیطی برشمرد و تصریح کرد: تاکنون 12 هزار و 500 متر از جداول خیابان فدائیان اسلام، شهرزاد، قدس و بسیج، 2هزار و 600 مترمربع از گاردریل های خیابان بلوار قدس و جاده معدن و ایستگاه های اتوبوس خیابان شهید غیوری و بلوار قدس شستشو و پاکسازی شده است.

گفتنی است طرح بازپیرایی محلات با هدف رفع معضلات شهری در حوزه های ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی و معماری و فنی و عمران با سرعت و دقت لازم و همراه با نظارت دوره ای مدیران شهری در حال اجراست.
برچسب ها: پاکسازی ، نماها ، شهری ، جنوب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار