ناشران سراسر كشور از اين پس مي توانند بدون مراجعه حضوري، نسبت به دريافت، تمديد، تغيير شماره استاندارد بين­المللي كتاب­هايشان و ديگر خدمات مشابه حوزه شابك به شكل الكترونيكي اقدام كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي موسسه خانه كتاب؛داريوش مطلبي معاون فناوري و اطلاعات خانه كتاب با بيان اين مطلب افزود:اين وبسايت خدمات متنوعي را در حوزه شابك براي ناشران كشور در نظر گرفته است كه مي توانند با بهره گيري از اين خدمات در وقت و هزينه خود براي دريافت شابك صرفه جويي كنند.
عدم مراجعه حضوري براي دريافت شابك،ارسال سوال هاي مربوط به اين حوزه و دريافت پاسخ ها به شكل الكترونيكي،ارسال مدارك براي تمديد و دريافت شابك جديد،دريافت دستنامه ها، تغيير شابك ده رقمي به سيزده رقمي واخبار حوزه شابك از جمله خدماتي است كه ناشران با ثبت نام در اين سايت مي توانند از آن بهره­مند شوند.
اين سايت به نشاني www.isbn.ir  پس از طي مرحله آزمايشي،اكنون قابل  دسترسي است و ناشران استاني نيز مي توانند بدون مراجعه به مراكز مربوط و تنها از طريق اينترنتي نسبت به دريافت خدمات شابك اقدام كنند.
به گفته مطلبي در اين سايت بخشي نيز به شابم (شماره استاندارد بين المللي موسيقي) نيز اختصاص يافته كه راهنماي دريافت اين شناسه به شكل ايميل و سوال هاي متداول آن به طور كامل توضيح داده شده است./ه
برچسب ها: خدمات ، شابک ، صورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار