شوراي نگهبان قانون اساسي نظراتاستدلالي خودرا پيرامون سه لايحه و يك طرح اعلام كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شوراي نگهبان اين شورا نظرات استدلالي خود را پيرامون لايحه عضويت ايران در اتحاديه جهاني بهره‌برداران هسته اي، لايحه عضويت ايران در مجمع بين المللي انرژي، لايحه عضويت ايران در فدراسيون ورزش دانشگاه‌هاي آسيا و همچنين طرح اصلاح موادي از قانون خدمت وظيفه عمومي اعلام كرد.

بر اساس اعلام اين شورا مصوبه مجلس در خصوص لايحه عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در اتحاديه جهاني بهره‌برداران هسته‌اي، با توجه به اصلاحات به عمل آمده، مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

همچنين مصوبه مجلس در خصوص لايحه عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در مجمع بين‌المللي انرژي، با توجه به اصلاحات به عمل آمده، مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

اين شورا همچنين اعلام كرد كه مصوبه مجلس در خصوص لايحه دولت عضويت جمهوري اسلامي ايران در فدراسيون ورزش دانشگاه‌هاي آسيا، با توجه به اصلاحات به عمل آمده، مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

بر اساس اعلام شوراي نگهبان مصوبه مجلس در خصوص طرح اصلاح موادي از قانون خدمت وظيفه عمومي مصوب 1363، با توجه به اصلاحات به عمل آمده، مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: شورا ، نگهبان ، استدلال ، لایحه ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار