نماینده کشورمان در رشته تیراندازی بازی های المپیک گفت: پیشرفت تیراندازی در رقابت های جهانی توجه زیاد مسئولان به این رشته را می طلبد.

الهه احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: تمام تلاش خود را برای عملکرد خوب در این بازی ها به کار گرفتم و گمان می کنم ضعیف نبودم زیرا در سالهای قبل تمریناتم برای شرکت در بازی های المپیک معطوف نشده بود اما از 4 سال پیش که فدراسیون تلاش بسیار زیادی برای ساماندهی این رشته کرد تمرینات و آینده این ورزش برایم جدی شد.

وي ادامه داد:گرفتن سهمیه و جواز حضور در المپیک 2012 کار را برای آینده ما دشوارتر می کند به این دلیل که در سال های بعد باید به فکر گرفتن مدال باشیم نه حضور در المپیک.

احمدي تصريح کرد: برای اینکه آینده روشنی برای رشته تیراندازی رقم بخورد مسئولان باید توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند زیرا رشته هایی مثل تیراندازی که هر فرد می تواند در آن چندین مدال برای کشور به دست آورد به طور حتم بسیار مهم است و نیازمند توجه و امکانات بیشتری می باشد.

وي خاطرنشان کرد: امیدوارم رشته تیراندازی نیز در آینده به یکی از رشته های مدال آور مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری تبدیل شود./ق

گفتگو از ولي اله شمس

برچسب ها: احمدی ، تیراندازی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.